۲۰ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۵۲

بایدن: از اسرائیل خواستم به یونیفل حمله نکند!

بایدن: از اسرائیل خواستم به یونیفل حمله نکند!

رئیس جمهور آمریکا در موضع گیری جانبدارانه، حمله رژیم صهیونیستی به مقر یونیفل را محکوم نکرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، رئیس جمهور آمریکا حملات رژیم صهیونیستی به مقر نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در لبنان را محکوم نکرد.

«جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا روز جمعه بدون محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی علیه مقر یونیفل مدعی شد که از رژیم صهیونیستی خواسته نیروهای حافظ صلح سازمان ملل را در لبنان هدف قرار ندهد.

پیش از این نیز وزیر دفاع آمریکا در ادعایی مشابه گفت که از تل آویو خواسته تا امنیت نیروهای یونیفل را تضمین کند.

حمله به نیروهای یونیفل از سوی رژیم صهیونیستی پیش از این با واکنش کشورهای مختلف از جمله روسیه، اسپانیا و نیز دبیر کل سازمان ملل همراه شد.

در پی حمله رژیم صهیونیستی به مقر مأموریت سازمان ملل لبنان، دولت پاریس سفیر این رژیم را احضار کرد. با این حال رئیس جمهور فرانسه از محکومیت این حمله خودداری کرد.

پیش از این یک منبع نزدیک به نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در لبنان موسوم به «یونیفل» از تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی به سه مقر این نیروها در جنوب لبنان خبر داد.

این منبع اعلام کرد که دو نفر از نیروهای یونیفل بر اثر حمله رژیم صهیونیستی به یک مقر این نیروها در جنوب لبنان زخمی شده‌اند.

نیروهای یونیفل همچنین تأکید کردند که ارتش رژیم صهیونیستی یک برج دیده‌بانی آنها را در مقر اصلی فرماندهی این نیروها در منطقه «الناقوره» در جنوب لبنان هدف قرار داده است.

کد خبر 6253741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۰
      0 0
      تمسخر بر انگیز ترین سازمان حافظ صلح هیچ کاره است همانند عروسک های مترسک جالیز
    • محمد امین سید رضی از قزوین ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۰
      0 0
      رژیم یاغی ایالات متحده آمریکا دروغ پردازی می کند تا بر جنایات خود سرپوش بگذارد تا ذهن افکار عمومی را منحرف کند ولی افکار عمومی منطقه و جهان نسبت به جنایات در غزه و لبنان آگاه هستند والسلام نامه تمام